maandag 2 januari 2012

EEN NIEUW JAAR

Madelief

Al mijn volgers en andere passanten wens ik een gezond en voorspoedig 2010. Wat dit jaar ons gaat brengen weet nog niemand. Voorspellingen hou ik niet van, zeker niet van die uit de politieke hoek. Het weer dan? Of de opwarming van onze aardkluit? Ik hoop het beste er maar van. Wat ik wel durf voorspellen is dat ik weer een heel jaar ga genieten van alle mooie dingen om me heen. Er is zo ontzettend veel te zien en te beleven, zelfs in het kleinste hoekje van de tuin of op een balkon. Dus ogen en oren open en kijk om je heen!! Het is op mijn kalender winter en dat is nergens te zien of te merken. Iedereen heeft het er over, dus ik ook maar. Na de enorme plensbuien van de afgelopen nacht kwam de zon vanmiddag voor de dag. Tijd voor een ommetje. Zingende vogels, bloeiende bloemen, hagen vol herfstige bladeren en in het gras paddenstoelen. Wat een begin van een nieuw jaar. Winter, voorjaar en herfst op een dag. Het wachten is nu dus op de zomer. Of komen we nog op de schaats? Niemand durft het te voorspellen. Laat maar komen wat komt.

Winterse Cantharelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten