vrijdag 16 maart 2012

ME AND MY SHADOW

Wat een heerlijke voorjaarsdag was het donderdag. Lekker weer om foto's te schieten, in de tuin werken en een uiltje te knappen in de ligstoel. In de zon en uit de wind, laat de zomer maar komen! Ik ben er klaar voor. Alles zoemt om me heen, bijtjes, zweefvliegen, hommels en een cirtoenvlinder. Onderwijl koeren de houtduiven naar hartelust en meneer heggenmus doet zijn best om het gezang van meneer winterkoning te overtroeven. De fotosessie doe ik vandaag maar in de tuin, want ik wil deze dag mijn pergola af hebben. De Duitse pijp ( Aristolochia durior ) ligt al de hele winter op de grond. De oude pergola was ingestort en al opgeruimd. Crocusjes daar krijg ik nooit genoeg van. Altijd maar weer probeer ik ze nog mooier op de foto te krijgen. het stampertje en zijn schaduw vond ik wel geslaagd. Vandaar.

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een geslaagde opname Ubel.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deel je mening. Ook ik krijg nooit genoeg van de Crocus en heb er ieder voorjaar weer veel plezier in om ze te fotograferen.
    Het liefst met een Bij of Hommel er op, maar deze van jou met schaduw kan me ook bekoren.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen